Sekretarz Gminy
Sekretarz Gminy
Joanna Karpisiewicz
tel. 62 76 38 602
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ZAKRES CZYNNOŚCI
- Kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego.
- Prowadzenie spraw kadrowych pracowników.
- Organizowanie przeglądów kadrowych Urzędu oraz ocen okresowych pracowników Urzędu.
- Prowadzenie spraw dotyczących zarządu budynkami administracyjnymi i gospodarczymi, gospodarka lokalami biurowymi.
- Koordynowanie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników oraz praktyk zawodowych uczniów i studentów.
- Opracowywanie zmian regulaminu organizacyjnego, projektów podziału urzędu na referaty oraz zakresów czynności na stanowiskach.
- Opracowywanie zmian regulaminu pracy.
- Opracowywanie zmian statutu gminy oraz statutów jednostek pomocniczych.
- Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń Burmistrza Gminy.
- Prowadzenie spraw z zakresu wyborów, stała współpraca z organami wyborczymi, koordynacja przygotowania i przeprowadzania głosowania na terenie gminy.
- Ewidencja i monitorowanie ustaleń podjętych na naradach z udziałem Burmistrza, wdrażanie dyspozycji Burmistrza co do sposobu realizacji zadań.
- Upowszechnianie i wdrażanie w życie nowoczesnych metod organizacji pracy w urzędzie.
- Organizacja i obsługa narad zwoływanych przez Burmistrza.
- Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom odznaczeń i nagród.
- Załatwianie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowego i technicznego na cele administracyjne, zakup mebli i sprzętu biurowego, prowadzenie dokumentacji inwentarzowej, konserwacja sprzętu ruchomego,
- Nadzór nad wdrażaniem nowych technologii.
- Dekretacja korespondencji.
- Przedkładanie Burmistrzowi, propozycji dotyczących usprawniania pracy urzędu.
- Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Koordynowanie załatwiania przez pracowników wniosków i interpelacji radnych.
- Realizacja tematyczna, i odpowiedzialność merytoryczna za przygotowanie i aktualizacje treści zawartych na gminnej stronie internetowej wynikających z realizowanych zadań, oraz na profilu Facebook.
- Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza. Współdziałanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, w szczególności w zakresie wymiany informacji i wzajemnych konsultacji
- Wykonywanie czynności z zakresu aktów stanu cywilnego jako Z-ca Kierownika USC.