Mimo ograniczeń w obsłudze bezpośredniej Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) realizuje swoje obowiązki i zdalnie wspiera podatników w ich sprawach.

Poza usługami on-line, w każdym z urzędów działają specjalne infolinie, a nasi eksperci codziennie odpowiadają na setki mailowych i telefonicznych pytań podatników.

Wielkopolska KAS obsługuje dziennie ponad 6,5 tys. połączeń telefonicznych i ponad 800 e-maili od podatników.

Mimo tego, że nie przyjmujemy podatników osobiście, przygotowaliśmy takie rozwiązania, które mają pozwolić na jak najlepszą obsługę spraw naszych klientów. Rozbudowaliśmy podatkowe infolinie telefoniczne działające w każdym urzędzie skarbowym, aby móc wpierać podatników w załatwianiu ich spraw. Dziennie przeprowadzamy średnio ponad 6,5 tys. rozmów, odpowiadając na Państwa pytania i wątpliwości (to średnia dzienna liczba obsłużonych telefonów od podatników w całym województwie wielkopolskim). Każdego dnia otrzymujemy również ok. 830 maili, na które staramy się na bieżąco odpowiadać. W samym powiecie kaliskim obsługujemy dziennie ok. 195 połączeń telefonicznych i ok. 42 maili. Aktualnie, w szczytowym okresie akcji rozliczeń PIT, najwięcej telefonów i zgłoszeń mailowych dotyczy właśnie tematu zeznań rocznych, ale uruchomione numery infolinii obejmują wszystkie kategorie spraw, z jakimi mogą się do nas zgłaszać podatnicy. W przypadku pytań lub wątpliwości podatkowych najlepiej kontaktować się bezpośrednio ze swoim urzędem skarbowym. Nasi eksperci są do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach pracy (w poniedziałki 8.00-18.00, a od wtorku do piątku – 8.00-15.00). Aktualne informacje o numerach uruchomionych infolinii znaleźć można na stronach internetowych poszczególnych urzędów na www.wielkopolskie.kas.gov.pl.